Kerstboom op straat? Lever 'm in en ontvang geld!

De gemeente Zaanstad wil graag voorkomen dat afgedankte kerstbomen op straat komen te liggen. Daarom biedt de afvalverwerker, in samenwerking met Scouting Koog-Zaandijk, de mogelijkheid om de kerstbomen op een verantwoorde manier af te voeren. De boom levert zelfs geld op!

Hoe werkt het? Verzamelen zelf, of met je vrienden, de dagen na kerst de kerstbomen die door buurtbewoners op straat zijn gezet. Op de eerste zaterdag nĂ¡ 6 januari leveren jullie de bomen in bij de afvalverzamelaar in de wijken Westerkoog (Koog aan de Zaan) en/of Rooswijk (Zaandijk). Misschien mag je ze nog zelf in de vuilnisauto gooien ook, hoe leuk! Voor iedere boom die je inlevert verdien je 20 cent. Dat is makkelijk geld verdienen en de buurt wordt er weer netjes op!

Dus hou in december en januari de website van Scouting Koog-Zaandijk in de gaten voor de inleverpunten. Of check de website van de gemeente (www.zaanstad.nl) en de afvalverwerker (www.hvcgroep.nl).